اتوبار و حمل و نقل

اتوبار و خدمات حمل و نقل

اتوبار و حمل و نقل

اتوبار و خدمات حمل و نقل

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در دی ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در حمل و نقل بار و اتوبار چه وسایلی را نگه داریم؟

حمل بار و اتوبار و باربری اسباب منزل از خانه ای به خانه دیگر علاوه بر سختی هایی که دارد اما فرصت های خوبی نیز در اختیار ما قرار می دهد. ما می توانیم به پروسه جابجایی اثاثیه خود به عنوان یک فرصت ایده آل نگاه کنیم. یکی از بهترین چیزها در مورد اسباب کشی وسایل خانه، این است که فرصت منحصر به فردی برای خانه تکانی و یا آپارتمان فعلی تان با رد شدن از چیزهای اضافه، یک به یک، و حذف هر چیزی که قصد ندارید در آینده از آن استفاده کنید، به دست آورید. فرصت خوبی برای تمیز کردن خانه شماست که ممکن است به زودی دوباره اتفاق نیفتد،

پس از اثاث کشی آینده خانه تان برای نظم دهی به وسایل خود استفاده کنید.

درست است که ما دوست نداریم برخی از وسایل منزل مان را از دست بدهیم اما درا ین مواقع بهتر است واقع بینانه تر عمل کنیم و با حمل بار و اتوبار وسایل بدون استفاده و دست و پاگیر هزینه اسباب کشی خود را افزایش ندهیم و خرج روی دست خانواده نگذاریم. همه ما در خانه و اتاق شخصی خود ممکن است وسایلی داشته باشیم که بدون هدف خاصی نگهداری می شوند. این وسایل می توانند اولین گزینه برای حذف در هنگام حمل بار و اتوبار باشند.

قبل از آغاز کار بسته بندی اثاثیه، شما باید تصمیم بگیرید که چه چیزی را نگه دارید:
و چه چیزهایی را هنگام حمل بار و اتوبار حذف کنید.
و برای اینکه بتوانید این کار را درست انجام دهید،

ابتدا باید بدانید که چرا شما در حال حاضر قرار نیست تمام وسایلی که در اختیار دارید را جابجا نمایید.
اکنون زمان پاسخ دادن به سوالاتی مثل:

  • چگونه
  • چرا
  • و چه چیز

است.
هنگامی که تصمیم به حمل بار و اتوبار و جابجایی اسباب منزل به خانه جدید صرف نظر از فاصله و مسافت اسباب کشی و باربری می گیرید.

چرا نباید تمام وسایل تان را جابجا نمایید؟

اگر تصور می کنید صرف زمان با ارزش برای  فرایند مرتب سازی و بسته بندی اثاثیه کاری بیهوده است و برای صرفه جویی در زمان از مرتب سازی و بسته بندی وسایل تان صرف نظر می کنید تا وقت خود را صرفه جویی نمایید، باید پیش از آن متوجه شوید که این روش یک کاملا اشتباه برای حمل بار و اتوبار و اثاث کشی منزل است. در حقیقت، عدم مرتب کردن وسایل تان قبل از بسته بندی کردن آنها برای حمل بار و اتوبار و حمل اثاثیه منزل ، هزینه جابجایی اثاثیه و قیمت باربری و حمل بار واتوبار را افزایش می دهد و باعث می شود زمان بیشتری را در هنگام بسته بندی اثاثیه از دست بدهید،
و همچنین هنگام چیدمان اثاثیه در خانه جدید، فضای زیادی از دست بدهید.


موفقیت در موارد زیر با حذف وسایل اضافه

پول
زمانی که اثاثیه بیشتری را با خود هنگام اسباب کشی و باربری وسایل منزل برمی دارید،
هزینه های حمل بار و اتوبار به علت افزایش وزن کلی کالاهی شما افزایش پیدا می کند.
زمان
بله، وظیفه مرتب کردن وسایل منزل از شما زمان می برد،
اما این زمان آن چیزی نیست که بتوانید با زمان از دست رفته و ساعتهای تلف شده در زمانی که شما باید تمام اثاثیه تان را بسته بندی کنید , داخل ماشین باربری و حمل بار و اتوبار قرار دهید و سپس در خانه جدید تمامی آنها را دوباره بچینید مقایسه نمایید.
فضا
آیا محل جدید شما که قصد دارید در آن جا بمانید فضای کافی برای همه وسایل منزل و خانوار شما دارد؟ به استثنای اینکه شما در حال حمل بار و اتوبار به یک خانه بزرگتر هستید، به یاد داشته باشید که مدیریت فضا، چیزی است که شما باید با آن برخورد کنید زمانی که شروع به باز کردن تمامی بسته بندی ها و چیدمان اثاثیه می کنید.


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

  • آگهی رایگان
  • ۰
  • ۰

توصیه های بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه برای اسباب کشی

توصیه های کار راه انداز برای بسته بندی اثاثیه

همه چیز را بریزید دور

بله ما خودمان هم شوکه شدیم این را که شنیدیم. البته همه چیز همه چیز هم که نه. فقط چیزهای ضروری و آنهایی که در یک سال گذشته دستتان به آن ها نخورده است. هر چه وسایلی که باید بسته بندی کنید و بار کنید و ببرید آن سر شهر همان طرف هم کار کمتری در خالی کردن و بازکردن و چیدن دارید. مدیر یکی از شرکت های باربری می گفت از مدت ها قبل از اسباب کشی، همان وقت هایی که می دانید مثلا یک ماه دیگر باید جا به جا شوید، شروع کنید به دورریختن و سبک کردن بار. بی رحم باشید. دلتان بیاید. آن کتی که خیلی هم بانمک است اما یکسال است که نپوشیدید، اگر سالم است بذل و بخشش کنید. اولین قهوه ساز یا کتری که خریدید و نوستالژیکتان سرش بالا می زند اما حالا یک زنگ بانمکی زده که بیا و ببین، بندازش دور. 

 

توصیه هایی برای اثاث کشی, راهنمای بسته بندی اثاثیه

یک ماه قبل از اسباب کشی شروع کنید به دورریختن و سبک کردن بار

 

 همه چیز را دسته بندی و طبقه بندی کنید

همه چیز را طبقه بندی کنید، بر اساس ماهیت خودشان نه بر اساس اتاق و محل شان. ننشینید یک روز کامل همه اتاق خواب را تمیز کنید و وسایلش را دسته بندی کنید. مثلا در مورد لباس ها همه لباس ها را یک جا جمع کنید. رخت چرک ها، کشوها، کمدها و ته چمدان و همه لباس ها هر جایی که هستند را یک جا کنید. همین کار را با چیزهای دیگر هم بکنید با کتاب ها، کفش ها همه چی.

 

 با یکی از خیریه ها برای یک روز قراربگذارید

بسیاری از خیریه ها هستند که اگر بدانند شما چیزی برای هدیه کردن دارید مثلا می خواهید مقداری لباس به شان ببخشید کسی را می فرستند برای بردن هدایای تان. حالا حساس نباشید اگر نشد خودتان روزی را تعیین کنید و همه چیز را بار کنید و ببرید. اما به آن قرار با خودتان پایبند باشید. با این کار هم بخشی از وسایل از جلوی چشم تان دور شده و از بار استرس شما کاسته شده هم تکلیف تان با فضای محدود خانه روشن می شود.

 

 فروختنی ها را زودتر کنار بگذارید

احتمالا برای همه پیش آمده که چیزی دارند که دیگر نمی خواهند اما خب بدشان نمی آید یک پولی ازش دربیاید لااقل به اندازه ی پیتزای روز اسباب کشی. آن چیزهای فروختنی را از قبل بگذارید کنار، تمیزکنید، اگر می خواهید در وب سایت ها بفروشیدشان عکس شان را بگیرید. خلاصه اینکه این کار را نگذارید برای روز بسته بندی اسباب و اثاثیه.

 

راهنمایی برای اسباب کشی,نکات اسباب کشی

چند مدت قبل از اثاث کشی وسایل غیرکاربرد را بفروشید

 

 پیداکردن اتوبار مناسب

از هفته ها قبل از روز اسباب کشی شروع کنید به تحقیق و قیمت گرفتن از باربری ها. یک جایی مثل سنجاق خوبیش این است که شما می توانید اتوبارها را با هم مقایسه کنید. اگر شرایط ویژه ای دارید باهاش مطرح کنید و همه این کارها را یک جا در یک نوبت انجام دهید.

 

 از مدتی قبل تر دنبال کارتن خالی باشید

این توصیه می تواند به کم هزینه تر شدن اسباب کشی و جابجایی شما بیانجامد البته به شرطی که زودتر به فکر باشید و به بقالی و میوه فروشی محل سپرده باشید تا جعبه های خالی را برای شما کنار بگذارد.

 

 برخی وسایل را زودتر بسته بندی کنید

لوازم و وسایل دکور و تزیینی خانه مهمترین مورد این بخش هستند. به دلیل اینکه بسته بندی شان اصولا حساس تر است و اغلب شکستنی هستند بنابراین وقت بیشتری از شما می گیرند و باید سر فرصت این کار انجام شود. البته با این کار احتمالا هفته های آخری که در خانه هستید خیلی از دیدن دیوارهای خالی حس خوبی نداشته باشید اما در عوض خیالتان راحت است که یادگاری ها یا چیزهای با ارزش تان را مطمئن بسته بندی کرده اید. 

 

راههای بسته بندی اثاثیه, توصیه هایی برای بسته بندی اثاثیه

یادگاری ها یا چیزهای با ارزش تان را زودتر بسته بندی کنید

 

 بسته های اسباب و اثاثیه را برچسب بزنید

این کار اجتناب ناپذیر است. چند نکته را موقع برچسب زدن رعایت کنید. یکی اینکه حتما علاوه بر روی کارتن ها، کناره ها را هم لیبل بزنید و نکته دیگر اینکه کامل بنویسید. یعنی علاوه بر دسته بندی مکان را هم ذکرکنید. مثلا بنویسد کتاب، کتابخانه ی اتاق خواب و الی آخر.

 

 وسایل سنگین

برای وسایل سنگین یا آن هایی که به محض بالارفتن تعدادشان خیلی سنگین می شوند حتما از کارتن های کوچک استفاده کنید. 


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

  • آگهی رایگان
  • ۰
  • ۰

آموزشگاه عکاسی تبلیغاتی

با پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی در ساخت دوربین ها، هنر عکاسی متاسفانه کم کم به صنعت عکاسی تبدیل شد. استادان عکاسی کم کم جای خود را به تکنولوژی های نهفته در دوربین ها دادند. امروز این دوربین ها هستند که با محاسبه میزان نور، تنظیمات دوربین را برای صاحبان دوربین ها فراهم می کنند. امروزه هر دوربینی از آماتور ترین تا پیشرفته ترین آنها میتوانند با محاسبات خود، راه عکاسی را برای صاحبانشان هموار کنند. اما آیا همین کافیست؟ همین که ما با فشردن شاسی شاتر دوربینمان تصویری را ثبت کنیم، عکاس شده ایم؟ شاید بسیاری جوابشان آری باشد و به اشتباه گمان کنند که یک دوربین حرفه ای کافیست تا صاحب آن را عکاس بدانیم.
عکاسی هنر لحظه هاست، هنر تخلیه احساس، هنر آمیختن تکنیک و دانش با هیجان و احساسات. متاسفانه باید این مطلب را پذیرفت که از دید عموم مردم، مخصوصا در کشور ما، ساده ترین حرفه در جهان عکاسی است! خود ما بارها و بارها این جمله را در ساعات نخست آغاز پروژه هایمان شنیده ایم که : خوشا به حال شما که با یک دوربین و فشردن دکمه شاتر آن، هم تفریح میکنید و هم کسب درآمد و خوشبختانه همیشه در پایان پروژه ها به طور کامل این دید از میان میرود. اما چند درصد از مردم امکان مواجه و دیدن یک پروژه عکاسی صنعتی را دارند؟
یک عکاس حرفه ای، راه دشواری را طی نموده است تا از دریای بیکران هنر عکاسی جرعه ای بنوشد و این مصداق بارز جمله ایست که در عین سادگی بسیار مفهومی عمیق را میرساند که : هنر به گاه جدی شدنش، بسیار سخت می گردد.
این تعریفی مختصر از عکاس بود. اما باید دانست، یک عکاس که در شاخه عکاسی خود حرفه ایست، لزوما نباید در شاخه دیگر نیز بسیار حرفه ای باشد. نمیتوان از یک عکاس خبری انتظار داشته باشیم که یک محصول صنعتی را به مانند یک عکاس صنعتی، حرفه ای عکاسی کند و بالعکس. متاسفانه در کشور ما جایگاهی برای تخصص تعریف نشده است و هر شخصی با اندک اطلاعاتی که در یک حرفه دارد خود را صاحب نظر دانسته و اقدام به کار در آن حرفه می نماید و با دریافت مبالغی بسیار کمتر از متخصص آن کار، هم به کارفرما آسیب می رسانند و هم به میزان کیفیت جامعه.
در کشور ما از دید عموم فرقی میان عکاس ها نیست، و هر آن کس که دوربین حرفه ای داشته باشد کافیست تا سفارش ما را به انجام برساند و این در حالیست که در کشورهای پیشرفته و سطح اول دنیا، با تقسیم تخصص ها، هم بستری برای پیشرفت متخصص هر حرفه باز است و هم سطح کیفی جامعه به طور چشم گیری بالاست.
در میان شاخه های عکاسی دو تخصص بسیار نزدیک به هم وجود دارد که معمولا با هم یکی فرض میگردند. عکاس صنعتی و عکاس تبلیغاتی.
در توضیحی مختصر در بحث مربوط به عکاس صنعتی گفتیم که او با شکیبایی، سعی در ثبت لحظه ای زیبا از اتفاقی دارد که کاملا حقیقی و در حال انجام است، و در این تصویر، بزرگنمایی و ترفندی در میان نیست و واقعه را همانگونه که هست، اما با تکنیکی چشم نواز بر ما نمایان میکند و این اصلی ترین تفاوت او با یک عکاس تبلیغاتی است.
بله ترفند... یک عکاس تبلیغاتی با در دست داشتن ترفندهایی جادویی، به مانند یک شعبده باز، بعد دیگری از یک محصول یا صحنه را به نشان می دهد. ما در عکس تبلیغاتی یک چای، استکانی را می بینیم که در حال افتادن است و چای داخل آن به شکل زیبایی بین میز و هوا معلق است. در یک بیلبورد شهری، تبلیغ مبلمانی را می بینیم که فقط قسمتی از دسته مبل و پارچه اش عکاسی شده است. و یا در تبلیغ یک چسب قطره ای میزی را میبینیم که از یک نقطه به دیوار چسبیده است و معلق میان زمین و سقف مانده است.
این وظیفه بر عهده عکاس تبلیغاتی است، که یک عکس تبلیغاتی را به گونه ای کارگردانی کند که با خلق یک فضای فرا واقعی دید بیننده را به خود گره زده و افکار او را مدتی درگیر نماید.
یک عکس تبلیغاتی معمولا عکسی مفهومی است، که عکاس آن با شناخت ویژگی های یک محصول و بزرگنمایی آن با ترفند های مختلف به گونه ای دیگر و بسیار متفاوت آن را اجرا میکند.
متاسفانه هنوز در کشور ما تبلیغات به صورت مفهومی جایگاه خود را نیافته است و در این راه عکاس تبلیغاتی نیز کمتر از نبوغ و استعدادش در خلق یک اثر مفهومی بهره برده و عمدتا در مسیر عکاسی تبلیغاتی گام بر میدارد و این امر باعث در هم آمیختگی این دو شاخه متفاوت از هنر ارزشمند عکاسی شده است.

کانون تخصصی آموزش عکاسی مرداد
برای  مشاهده آمورش های بیشتر برروی >>عکاسی تبلیغاتی<< کلیک کنید

  • آگهی رایگان