اتوبار و حمل و نقل

اتوبار و خدمات حمل و نقل

اتوبار و حمل و نقل

اتوبار و خدمات حمل و نقل

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چگونه خسارات و آسیب های احتمالی در طول اسباب کشی را به صفر برسانیم

در هنگام اسباب کشی علاوه بر خستگی ، نگرانی و استرس ، عواملی همچون آسیب های فیزیکی که در روند بسته بندی و جابجایی وسایل ممکن است متوجه شما شود امکان دارد خسارات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشند.

متاسفانه برخی از افراد در هنگام اسباب کشی دچار اشتباهاتی می شوند که خسارات جبران ناپذیری را به بار می آورند ، خساراتی  که برای او و خانواده اش چیزی جز پشیمانی و ناراحتی به بار نمی آورد. شما می توانید با رعایت نکات زیر خسارات و آسیب های احتمالی در طول اسباب کشی را به حداقل برسانید.

کاهش خسارات و آسیب های احتمالی در روند اسباب کشی به بزرگترین دغدغه ی ذهنی بسیاری خانواده ها تبدیل شده است امروزه شرکت های باربری کمک بزرگی به خانواده ها و حتی شرکت و سازمان هایی که قصد جابجایی و نقل مکان دارند ، می کنند. اتوبار سپند بار با داشتن نیروی کار ماهر ، ماشین های مجهز و استفاده از تجهیزات مدن بسته بندی و حمل وسایل توانسته اند خسارات و آسیب های احتمالی جابجایی لوازم شما را به صفر برسانند.

داشتن برنامه ریزی دقیق برای جلوگیری از خسارات اسباب کشی

داشتن برنامه ریزی دقیق  برای اسباب کشی برای به حداقل رساندن خسارات و آسیب های احتمالی در طول اسباب کشی و جابجایی بسیار مهم می باشد. با توجه به اینکه مدیریت تمامی ماحل اسباب کشی استرس بسیاری را به همراه خواهد داشت.

شما با داشتن یک برنامه ریزی دقیق و مدیریت امور می توانید  کنترل تمامی مراحل اسباب کشی را برعهده بگیرید و خسارت و آسیب های احتمالی را به صفر برسانید. شما با داشتن یک برنامه ریزی کامل و دقیق می توانید باعث سرعت بخشیدن در روند جابجایی شوید و از هرج و مرج جلوگیری کنید.

بسته بندی استاندارد برای جلوگیری از آسیب های احتمالی در طول اسباب کشی

بسته‌ بندی صحیح و استاندارد و رعایت نکاتی ایمنی و استفاده از تجیزات و کارتن های مخصوص بسته بندی هنگام حمل اثاث منزل ، کمک زیادی به کاهش هزینه‌ها و همچنین به حداقل رساندن خسارات و آسیب های ناشی از بی دقتی هنگام جابجایی اسباب و اثاثیه می‌کند. شما می توانید با قرار دادن صحیح اثاثیه در کارتن‌های مخصوص اسباب کشی ایمنی وسایل را تامین کنید و آن ها را از هر گونه آسیب‌ احتمالی در روند حمل و جابجایی مصون کنید.

وسایل و ظروف شکستنی که در تمامی خانه ها موجود می باشند یکی از حساس ترین بخش های بسته بندی اثاثیه می باشد. این وسایل با توجه به اینکه احتمال شکستن آن ها در جابجایی و حمل و نقل بسیار زیاد می باشد باید نهایت دقت را در بسته بندی آن ها به خرج داد. برای کاهش احتمال شکستن و آسیب دیدن لوازم ظریف و شکستنی سعی کنید در زمان بسته بندی  تعداد کمتری از این لوازم را در کارتن ها قرار دهیدد و بین ظرف ها و اشیاء شکستنی حتما از دستمال های پارچه ای و روزنامه استفاده کنید.

بسته‌ بندی صحیح و استاندارد

انتخاب یک باربری معتبر برای جلوگیری از خسارات اسباب کشی

مطمئنا هیچ کسی دوست ندارد در طول فرایند اسباب کشی برای اثاثیه اش مشکلی پیش بیاید و مجبور به گرفتن خسارت از باربری ها شوند. شما می توانید با انتخاب یک  شرکت باربری معتبر و قابل اعتماد خسارت های  ناشی از حمل و نقل اسباب و اثاثیه را به حداقل برسانید. قبل از استخدام اتوبار مورد نظر خود حتما در مورد سوابق و تجربه ی شرکت و کارکنان اتوبار اطلاعات کافی را به دست بیاورید. سعی کنید باربری را انتخاب کنید که دارای کارگران ماهر و کارآزموده باشند  که تجربه کافی در مورد جابجایی ، بسته بندی ،  بارگیری و تخلیه اثاثیه منزل یا محل کار را دارا باشند.

همان طور که می دانید بهترین را برای کاهش خسارات احتمالی انتخاب یک باربری معتبر و بهره گیری از کارکنان ماهر و با تجربه باربری می باشد. با استخدام نیروی کار ماهر و مجرب می توانید با خیال راحت بر روند اسباب کشی و انجام کلیه امور نظارت داشته باشید و بدون هیچ استرس و مشغله فکری شاهد یک اسباب کشی ایمن و راحت باشید.

شرکت باربری سپند بار با داشتن سال ها سابقه درخشان در زمینه انجام امور اسباب کشی و داشتن ماشین های مجهز و مختص به حمل و نقل اسباب و اثاثیه خسارات و آسیب های احتمالی در طول اسباب کشی را برای مشتریان خود به حداقل می رساند.

استخدام کارکنان ماهر و متخصص برای جلوگیری از خسارات اسباب کشی

شرط اصلی برای یک جابجایی ایمن و بدون خسارت وجود نیروی کار ماهر و متخصص می باشد. اگر افرادی که کار بسته بندی و جابجایی جعبه و کارتون ها را انجام می دهند دانش کافی در مورد نحوه صحیح بسته بندی و حمل نقل اصولی و استاندارد را نداشته باشند باید خود را برای خسارات احتمالی آماده سازید.

جابجایی و حمل و نقل وسایل سنگین بدون آسیب دیدن آن ها در پروسه اسباب کشی کاری تخصصی می باشد و بهتر است آن را برعهده کارگران با تجربه و کارآزموده باربری ها بگذاریم چون فقط آن ها توانایی های لازم در زمینه های جابجایی اشیائ سنگین را دارند. جابجایی وسایل سنگین توسط افراد نا آگاه و بی تجربه ممکن است با وارد کردن فشار مهره های کمر خود آسیب های جدی به خود و حتی اسباب و اثاثیه وارد کنند.

در هنگام اسباب کشی اگر وسایل سنگین منزل مانند مبلمان ، یخچال ، لباسشویی ، کمد و تخت وخواب را به درستی جابجا نکنید. امکان دارد به دیوار راه پله و کف منزل خساراتی زیادی را وارد کنید. شرکت  اتوبار سپند بار با به کارگیری کارکنان  متخصص و باتجربه در زمینه بسته بندی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه ، خسارت ها ی وارد شده به وسایل و یا دیوار و کف منزل بر اثر جابجایی اشتباه و غیر اصولی را به حداقل می رسانند.

استفاده از ماشین های مناسب برای جلوگیری از خسارات اسباب کشی

استفاده از خودرو های مجهز و مناسب برای حمل بار یکی از راه های کاهش و به حداقل رساندن خسارت هنگام اسباب کشی می باشد.

ماشین هایی که برای حمل بار  و اسباب و اثاثیه منزل خود انتخاب می کنید بهتر است مسقف و موکت کاری شده باشند و این خودروها برای ایمنی بیشتر اثاثیه در هنگام جابجایی باید مجهز به کارتون و وسایل ضربه گیر باشد. ماشین های حمل بارلازم است قبل از بارگیری حتما سرویس شده باشند تا در طی مسیر هیچ مشکلی فنی برای آن پیش نیاید و امنیت اثاثیه شما تضمین شود.

 

جهت راهنمایی خدمات اسباب کشی منزل ،اتوبار و یا ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان با سایت شهر24 دیده شوید.

 

  • آگهی رایگان
  • ۰
  • ۰

برنامه ریزی بخش های مختلف اسباب کشی

برای داشتن یک اسباب کشی خوب باید از مدت‌ها قبل به فکر باشیم و برنامه ریزی بخش های مختلف اسباب کشی را انجام دهیم تقریباً از دو ماه قبل باید بدانیم که تاریخ حدودی نقل مکانمان به خانه‌ی جدید چه زمانی است. بعد از آن باید بودجه‌امان را محاسبه کرده تا بر اساس آن بتوانیم محدوده‌ی انتخاب‌هایمان را مشخص کنیم.

برنامه ریزی بخش های مختلف اسباب کشی

شروع برنامه ریزی بخش‌های مختلف اسباب کشی: دو ماه قبل

اگر به این نتیجه رسیده‌ایم که قصد تعویض خانه‌مان را داریم، باید برنامه ریزی بخش های مختلف اسباب کشی را از دو ماه قبل شروع کرده و به طور جدی دنبال خانه‌ی موردنظرمان بگردیم. روش معمول جست‌وجو از طریق بنگاه‌های معاملات املاک است. روش دیگر استفاده از سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مربوطه است. یادمان باشد که بهتر است گزینه‌های مختلف را بررسی کنیم تا انتخاب مطمئن‌تر و بهتری داشته باشیم.

یک ماه قبل

بعد از انتخاب محله‌ی موردنظرمان بهتر است زمانی را صرف محله گردی و بررسی امکانات و دسترسی‌های محله کنیم. بعد از انتخاب خانه و انجام پیش قرارداد باید به دنبال یک شرکت مناسب برای باربری بگردیم و تاریخ دقیق اسباب کشی را تعیین کنیم.

دو هفته قبل

حدود یک ماه قبل از اسباب کشی باید لیستی از کارهایی که باید انجام دهیم تهیه کنیم. در این میان کم کم وسایلی را که کمتر به آن‌ها نیاز داریم بسته بندی کنیم. این زمان فرصت خوبی است برای آن که وسایلی که نیاز به تعمیر دارند تعمیر کنیم، وسایلی که قصد اهدا کردن آن‌ها را داریم جدا کنیم. برای خرید وسایل جدید، سفارش پرده و…اقدام کنیم و با قالیشویی هماهنگ کنیم.

مهم‌ترین مرحله برنامه ریزی بخش‌های مختلف اسباب کشی: یک هفته قبل

دو هفته مانده به اسباب کشی باید آدرس جدید را به دوستان و آشنایان بدهیم. بسته بندی جدی وسایل را شروع کنیم. انباری را خلوت کرده و وسایل آن را برای اسباب کشی آماده کنیم. با یک شرکت نظافتی برای نظافت خانه‌ی جدید هماهنگ کنیم.

یک هفته قبل از اسباب کشی روزی را برای تحویل گرفتن کلیدهای خانه‌ی جدید هماهنگ کنیم. اگر خانه‌ی جدید تخلیه شده است گلدان‌ها و وسایل این‌چنینی را به خانه‌ی جدید منتقل کنیم. لیستی از کلیه‌ی وسایلمان تهیه کنیم و بر روی جعبه‌ها لیبل بزنیم.
در پایان شب قبل از اسباب کشی به خوبی استراحت کنیم تا بتوانیم روز اسباب کشی را بدون مشکل و در کمال آرامش پشت سر بگذاریم.

چک لیست اسباب کشی

جهت راهنمایی خدمات اسباب کشی منزل ،اتوبار و یا ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان با سایت شهر24 دیده شوید.

  • آگهی رایگان
  • ۰
  • ۰

نکاتی مفید بری آنکه اسباب کشی راحت و بی دردسری داشته باشیم

اگر بدانید چطور اسباب کشی کرده و چگونه سریعا وسایل خود را جا به جا کرده و یک فنجان چای بنوشید، می توانید با خواندن این مطلب کار سخت را برای خودتان راحت تر کنید. انگلیسی ها می گویند 3 بار اسباب کشی کردن به اندازه یک آتش سوزی به شما ضرر می رساند.

اسباب کشی راحت

مثل اینکه بسته بندی وسایل و باز کردن آن ها بعد از اسباب کشی تمامی ندارد و پس از مرحله خسته کننده بسته بندی و جابجایی بعد از مدت کوتاهی نوبت به چیدمان خانه و باز کردن وسایل می رسد ولی به هرحال باید آن را انجام داد چه بهتر که راه و روش هایی برای سبک تر و ساده تر کردن آن بدانیم.

اثاث کشی راحت و آسوده

 

4 نکته آسان برای کمک به کاهش حجم کار و راحتی طی اسباب کشی : 

در اسرع وقت شروع کنید:

شاید مهمترین نکته مشاوره برای کاهش حجم در اسباب کشی این باشد که هرچه زودتر کار را شروع کنید ، به محض اینکه فهمیدید که شما به یک فضای کوچکتر اسباب کشی می کنید، کار خود را شروع کنید. هرچند رفتن به خانه یا آپارتمان جدید می تواند دلهره آور باشد، اما اگر پیش تر برنامه ریزی کرده باشید، می توانید در هر هفته یا حتی یک اتاق را جمع کنید.

با کمی توجه و کم کم انجام کارهای فضاها، به نظر می رسد قابل کنترل تر می شود. حداقل، شروع به نوشتن لیستی از وسایلی کنید که می توانید از شر آنها خلاص شوید.

حجم کار اثاث کشی

 

اگر قصد دارید وسایل را اهدا کنید یا آنها را آنلاین بفروشید، به جای اینکه در حیاط حراج بزنید، می توانید از دست وسایلتان خلاص شوید ، وقتی خانه خود را خالی کردید، می توانید پیشرفتتان را مشاهده کنید و این شما را تشویق می کند تا کارتان را ادامه دهید.

مرتب کردن:

بهترین راه برای کاهش حجم وسایلتان در طی اسباب کشی، صادق بودن در مورد آنچه که واقعا نیاز دارید است ، قبل از شروع به بیرون ریختن وسایلتان، بنشینید و لیستی از آنچه که قطعا نیاز دارید را تهیه کنید.

وسایل اثاث کشی

راه های راحت کردن اسباب کشی

اینها باید مواردی باشند که به طور منظم از آنها استفاده می کنید، مانند تخت و وسایل آشپزی. در همان زمان، مواردی را که می توانید به راحتی بدون آنها زندگی کنید نیز بنویسید برای مثال، اگر شما در حال حاضر در هر اتاق یک تلویزیون دارید، اما به جایی می روید که اتاق های کمتری دارد، حداقل از یک تلویزیون خود خلاص شوید.

این زمانی است که باید بفهمید از چه چیزی دو تا دارید و می توانید از دست یکی از آنها خلاص شوید ، حتی اقلام های کوچک، مانند یک چاقوی پنیر بری اضافی که هرگز از آن استفاده نمی کنید، باید بیرون گذاشته شود.

اسباب کشی بدون دردسر

 

به یاد داشته باشید که دوازده وسیله کوچک برای جمع آوری یک اتاق منطقی لازم است در نهایت، مواردی که می توانید با نسخه های کوچکتر، جایگزینش کنید را کشف کنید برخی از نمونه های واضح شامل تخت و یا مبل اتاق نشیمن، تلویزیون و میز آشپزخانه شما است.

اگر شما در حال حاضر یک خانه بزرگ دارید، شانس بالایی دارید که این اقلامتان بزرگ باشند ، شما می توانید فضای قابل توجهی را با فروش آنها و خرید نسخه های کوچکتر برای خانه جدید ذخیره کنید.

اثاث کشی بدون دردسر

 

فروش یا اهدا وسایل:

بسته به اولویت شخصی شما، باید اقلامی را که تصمیم دارید که دیگر نیازی ندارید، اگر وضعیت خوبی دارند، می توانید به فروش برسانید و یا اهدا کنید.اگر شما وسیله ای را به دلایل احساسی دوست ندارید اقلام غیر ضروری خود را، مثلا تلویزیون را بیرون کنید، پول اضافی حاصل از فروش آنها می تواند به شما برای مقابله با این حس کمک کند. وقتی که بحث فروش و اهدای وسایل پیش می آید، بحث همه چیز یا هیچ چیز نیست.

شما می توانید اقلام گران را بفروشید و کالاهای ارزان تر، مانند ظروف تکراری و لباس های استفاده شده خود را اهدا کنید همچنین در نظر داشته باشید که آیا از آشناهایتان کسی هست که برخی از اقلام در نظر بگیرید شما را بخواهد یا خیر. برای بیرون کردن وسایلی که دوستشان دارید، این کار گزینه بهتری است.

ترفندهای اسباب کشی راحت 

اسباب کشی راحت با ترفندهای حرفه ای ها

یک واحد ذخیره سازی را در نظر بگیرید :

واحدهای ذخیره سازی برای همه نیستند، اما اگر وسایلی دارید که به سادگی نمیتوانید از دست آنها خلاص شوید، اما همچنین در خانه جدید خود فضایی برای آنها ندارید، یکی از این واحدها را اجاره کنید ، فقط مطمئن شوید که شما از این واحد ذخیره سازی یه همان انباری به عنوان بهانه ای برای نگهداری وسایلی که نمی خواهید و از آنها استفاده نمی کنید، استفاده نکنید.

این واحد ها فقط مشکل را جابه جا می کند و حلش نمی کند همچنین شما را مجبور به اجاره یک واحد بزرگتر می کند که هزینه ماهانه دارد در عوض، از واحد ذخیره سازی خود برای انبار اقلامی که نمی توانید تحمل بیرون ریختن آنها را داشته باشید و یا در آینده شاید از آنها استفاده می کنید، استفاده کنید.

نحوه اسباب کشی راحت

روش هایی راحت و ساده برای یک اسباب کشی بدون دردسر

در همان زمان، گزینه های ذخیره سازی در خانه جدید خود را نادیده نگیرید، که می تواند به شما اجازه استفاده بهتر از فضای موجود دهد.از تخت هایی که کشویی زیرین دارند استفاده کنید و قفسه های زیادی را برای وسایلتان نصب کنید. با داشتن این فضاهای بیشتری که برای وسایل خود انتخاب کردید، می توانید وسایلتان را نگه دارید. 

 

چند نکته مفید و پیشنهاد کوتاه برای انجام راحل اسباب کشی 

1. در حین بسته بندی اسباب خانه بر روی هر جعبه اسم محل آن و محتویاتش را بنویسید و بر روی آن بچسبانید .

2. اگر تعدادی برای کمک دارید پس هر شخص را مسئول یک قسمت از خانه کنید اما در صورتیکه خودتان به تنهایی باید اسباب را جمع آوری کنید بهتر است تا زمانی که بسته بندی اسباب یک اتاق یا بخشی از خانه تمام نشده است به سراغ جای دیگری نروید.

راه اسباب کشی راحت

داشتن یک اسباب کشی راحت نیازمند چه چیزهایی است؟

3. یک نکته بسیار مهم که اغلب به آن توجهی نمیشود این است :در زمان جابجایی وسایل، فردی را در منزل جدید مسئول کنید تا کارگرها را راهنمایی کند برای اینکه وسایل هر قسمت را تا جایی که امکان دارد بر اساس نام روی جعبه ها در محل مشخص خود قرار دهد.

4. در خانه جدید هم هر قسمت را به شخصی بسپارید .

5. هر فرد را مسئول چیدن وسایل شخصی خودش کنید تا آن ها را به سلیقه خود بچیند.

6. هرگز قبل از مشخص کردن جای وسایل، آن ها را باز نکنید چرا که این کار باعث می شود نظم مورد نظرتان اجرایی نشود و وسایل سرجایشان قرار نگیرد.

اثاث کشی راحت

با رعایت این نکات به راحتی اسباب کشی کنید

7. لوازم یا لباس های آویز مربوط به کمدها را سریع آویزان کنید.

8. با قراردادن وسایل بزرگ مانند مبلمان و بوفه در گوشه ها از بهم ریختگی محیط خانه جلوگیری کنید و در نهایت بر اساس فضای باقیمانده به بهترین شکل ممکن آن ها را بچینید.

 

جهت راهنمایی خدمات اسباب کشی منزل ،اتوبار و یا ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.

  • آگهی رایگان